Sunday, May 1, 2011

හපන්කම් මොඩකම් පුරසාරම් බ්ලොග් අවකාශයට

ඔන්න දැන් මම මගේ බ්ලොග් එක එක විදිහකට හදා ගත්තා. තවත් කරන්න දෙයක් මට දැනට හිතෙන්නේ නැහැ. දැන් කරන්න ඕනම දේ තමයි ලියන එක.
මට හිතා ගන්න බැහැ කොහොම පටන් ගන්නද කියලා. මම කලින්ම කියන්න ඕන මම කොහොමද බ්ලොග් වලට ආවේ කියලා. මුලින්ම මම අවුරුදු ගනනාවක්ම තිස්සේ පත්තර බලන්න පාවිච්චි කලේ ඉන්ෆෝලංකා සයිට් එක. ඊට පස්සේ මම ඒකෙදි දැක්කා කොත්තු එක. එතනින් බැලුවා මුලින්ම තෙලැස්ට්‍රො, පිස්සා පලාමල්ල, කතන්දර. එතනින් සිංහළ බ්ලොගර්ස් ඒකෙන් මාරයාගේ හෝරාව, මගේ ලෝකය, සිහි සටහන්, තව ගොඩක් සයිට්, ඔහොම යනකොට මට හිතුනා මටත් කියන්න ගොඩක් දෙවල් තියනවා නේද කියලා, මේ සමහර දේවල් වෙන අය දැනගත යුතුම දේවල්. ඉතින් මම දැන් මගේ බ්ලොග් එකක් හදන්න ගත්තා.
මම බ්ලොග් එකක් ලියන එකේ මූලිකම දේ තමයි, මට ඕනකරලා තියනවා මම දන්න දේවල්, මට හිතෙන දේවල්, අනිත් අයට කියන්න. මට ඒකට හොද අවස්තාවක් ලැබුනා. නමුත් මට ඒ අවස්තාව දිගට ගෙනියන්න ලැබුනේ නැහැ. මගේ මට හිතවත්ම මිත්‍රයෝ මගේ ඒ අවස්තාව මට නැති කලා. ඔයගොල්ලන්ට ගොඩක් ස්තුතියි. එහෙම කියන්නේ මම අද ඉන්න තත්වේට කවදාවත් එන්න ලැබෙන් නැහැ ඒ මාර්ගයේ ගියා නම්.
ඉතින් අනිත් කාරනය තමයි මගේ විෂය වන ආයුර්වේද වෛද්‍ය විද්‍යාව කියන ඉතාමත් වටින දැනුම් පද්ධතිය පෝෂණය කිරීම සහ අනිත් අයට අවබෝධයක් ඇති කිරීම. මම මේ විෂය ගැන බලන්නේ ඉතාමත් ධනාත්මක විදිහට මම ආයුර්වේදය විද්‍යාත්මක කරන්න හදන කෙනෙක් නෙමේ. මට ඕනෙ ආයුර්වේදය වෙනම දැනුම් පද්ධතියක් විදිහට සමාජයට දකින්න සලස්වන්න.
තව මගේ එක ආසාවක් තමයි බුද්ධ ධර්මය ආයුර්වේදය කියන දෙක එකතු කිරීම. දැනටත් මේක බෞද්ධායුර්වේද කියන නමින් කරලියට ඇවිත් තියනවා.
ඒ කොහොම උනත් මට තව් ආසාවක් තියනවා මම ජීවත් වුන කාලය ගැන වර්තමාන සමාජයට යම් දැනුමක් ලබා දීම. අපිට වැරදුන තැන් අපි ගත්ත වැරදි තීරන මේ වගේ දේවල් අද බලනකොට මොනවාද අපිට හිතෙන්නේ. මෙන්න මේ වගේ දේවල් මගෙන් ඉදිරියේදී ලියවෙයි.
මුලින්ම කියන්න ඕනම දේ මම කිසිම දේශපාලන පක්ෂයකට සම්බන්ධ අයෙක් නෙමේ. ඒත් ලියන දෙවල් සමහර විට ඉතාමත් කලාතුරකින් දේශපාලන ලක්ෂණ පෙන්වයි. ඒ ලිපියට අවශ්‍යමනම් විතරයි. මම කිසි දවසක ජන්දෙ කාටවත් දෙන්නැති කෙනෙක් . ඒ නිසා මගේ කතාවල දේශපාලනයක් පක්ෂයක් පාටක් නැහැ. ඒක නිකම් ඉතිහාසයක් පමනයි.
ඉතින් කොහොම හරි මේ කාර්ය බහුලත්වය අතරේම සතියට දෙතුන් දවසක්වත් මොනවා හරි වැදගත් දෙයක් ලියන්න බලාපොරොත්තු වෙනවා. ( මොනවා ලිව්වත් ඒක වැදගත්, මොකද බ්ලොග් ලියවිල්ල නිසා බ්ලොග් සාහිත්‍යය ඉදිරියේදී ගොඩක් දියුණු වෙයි. බ්ලොග් ලියන සහෝදර සහෝදරියෝ මේ කරන්නේ ඉතාමත් වටිනා සේවයක්. ඒ සදහා දැනට බ්ලොග් ලියන ගොඩක් අය දායක් වෙලා තියෙනවා)
ජය!

No comments:

Post a Comment